Mi így tanulunk dánul...

Koppenhága nyelviskolája meghívott minket vacsorára

2015 szeptemberében újra Dániába utaztam, mert tanulmányaimat itt szeretném folytatni. Ha időm engedi, akkor folytatom a nyelviskolát is. Meglepődtem, amikor meghívást kaptam egy vacsorára, melyet a koppenhágai nyelviskola adott növendékeinek, tanárainak. Terveik szerint havonta tartanak egy ilyen vacsorát, és mindig más nemzet legjellemzőbb ételeivel vendégelnek meg bennünket.

kbh-logo-2x-da.png

A vacsora három fogást tartalmazott, a szeptember 8.-i est Vietnám különlegességeit hozta az épületbe. Az első fogás egy saláta volt, meglepően csípős paprikával, és ízesítéssel. Utána csirkehús volt tésztával s furcsa szószokkal, nagyon finom volt! Végezetül pedig egy nagyon nagyon finom süteménnyel leptek meg minket, az est végén egyet el is hozhattam! :D

wp_20150908_19_43_51_pro.jpg

wp_20150908_20_48_42_pro.jpg

wp_20150908_21_43_29_pro.jpg

Vacsora közben pedig egy kanadai humorista - akinek még nem sikerült kiderítenem a nevét - szórakoztatott minket. A dán nyelv félreérthetőségéről a saját mókás élményeiről mesélt, melyek megtörténtek vele és családjával, miután Dániába költöztek. Nagyon vicces volt! :D

11063803_915363028501480_290058521079371835_n.jpg

Nagyon jól éreztem magam! Ez egy remek gesztus a nyelviskolától, így motiválja a tanulókat, hogy tanulják a dán nyelvet. Nem mellesleg szerintem nagyon jó kezdeményezés arra, hogy jobban megismerjük egymást és így szívesebben járjunk az órákra, tulajdonképpen a barátainkkal! Egyébként ha első alkalommal jön valaki tanulni a KEA-ra Koppenhágába, akkor az első semesterben ingyenesen tanulhatja a dán nyelvet a Lygten 37. épületben. Hallgatóknak a továbbiakban is ingyenes, de a második félévtől kezdve a nyelviskola főépületébe kell órákra járni. A legelső képre kattintva találhattok részleteket a nyelviskoláról!

Skål!!