Krazy Kanguruh

Az első iskolai hét után úgy gondoltuk, hogy megérdemlünk egy kis kikapcsolódást, ezért - mert bár a Friday Bar nem volt nyitva - megtaláltuk a megfelelő helyet egy remek szórakozásra. Ez a hely a Krazy Kanguruh volt, mely nem mellesleg a Tivoli-val szemben található. Ettől nem messze található a Carlsberg Glyptotek, és a Városháza is. Igyekeztünk a helyszínre, mivel úgy volt meghirdetve, hogy este 10 és 11 között érkezőknek ingyen van a sör... Annyi ingyen sört iszol ebben az időintervallumban, amennyit csak bírsz...

wp_20150206_012.jpg

Ahogy a helyszínre értünk, az ajtóban egy méretes biztonságiőr műanyagpoharakat osztogatott, és kedvesen ellenőrizte az okmányainkat belépés előtt. Ahogy beléptem a szórakozóhelyre, halkan szólt a zene, az előtér szinte üres volt, egyedül az ESN ügyintézői voltak jelen az asztaloknál, hogy akik szeretnének, rögtön kaphassanak kártyát 50dkk-ért. Ez arra kellhet, hogy különböző kirándulásokon és utazásokon olcsóbban részt vehessenek a hallgatók. Továbbá, a Krazy Kanguruh-ban egész este fele annyiba kerül a sör a kártya felmutatásával. Részemről nem igényeltem még meg a kártyát, mert bár mindez elég jól hangzott, az ESN szervezésében lévő lappföldi, vagy oroszországi utazás esetében az utazási költséget attól nekem kell állni. Egy lépcső vezett a szórakozóhely "szívébe", ami dugig volt emberrel. Nagyon jól el volt rendezve, az épület egyik fele üldögélős sörözgetősre volt kialakítva, középen egy "zárt" dohányzórész, s a másik oldalon pedig az őrületes méretű tánctér, ahol "diszkózni" lehetett.

wp_20150206_013.jpg

Sajnos lent elég sötét volt, szóval nem sok képet csináltam... Csak ezt! :D

Nagyon jó volt itt a buli és meglepően sok - két asztaltársaságnyi - magyar volt lent. Sőt! Találkoztam azzal a sráccal, akivel a repülőn ismerkedtem meg! A szaktársaim közül is sokan lent voltak, ezért rengeteget csocsóztunk, és hülyéskedtünk. Nagyon jó volt. 11 óra előtt 10 perccel elfogyott a sörünk, ezért beálltunk gyorsan az utolsó ingyen sörért a sorba. Odanyújtottam két ismerősét és az én poharamat, hogy azokat kérnénk újratölteni. A csapos a két srác poharát megtöltötte... s velem közölte, hogy nincs több. Nem hagytam magam, és mondtam neki, hogy mégis egy lánynak azért adhatna még egy kört, aztán elröhögte magát és a többiekkel ellentétben - mert ők műanyagpohárból ittak - üvegpohárba kaptam az italomat! :D

Kis ideig bementem táncolni a belső terembe, de annyian voltak, hogy rendesen SlipKnoT koncerten éreztem magam... Ehhez a mondathoz még visszatérek.

wp_20150207_001.jpg

A fenti képen az úgy nevezett FISK nevű italt láthatjátok 2cl-es poharakban "tálcán"... mert ez így olcsóbb... állítólag! :D Ez a FISK egyébként olyan, mintha a Jagermeister-t és a fekete Absinthe-ot összekeverték volna.. volt ilyen erős is! Óvatosan ezzel - az egyébként dán - itallal!!

És visszatérve a SlipKnoT-ra...

Sajnos otthon nem tudtam elmenni a koncertjükre, amit nagyon sokáig borzasztóan sajnáltam - 2015.02.05. - , de nem sokkal Dániába érkezésem után AN-nel megvettük a jegyeket erre a szédületes koncertre! Nagyon várom a bulit, ami február 12.-én lesz itt, Koppenhágában.

I prepare for HELL!! :D

wp_20150206_003.jpg