MSP Denmark

International Microsoft Student Partner lettem... :D

Tegnap kaptam egy e-mailt, ami így kezdődött:

Hi Eva

Welcome to Denmark and to MSP Denmark! :)

Ez a levél egyszerűen felforgatta az egész életemet itt Dániában. Otthon diáktanácsadóként, azaz Microsoft Student Partner-ként tevékenykedtem, és ezek szerint eredményesen. Szerencsére jókat hallottam vissza magamról a Microsoft Magyarországtól is. Az, hogy kapcsolatba kerültem a dán csapattal, azt nekik köszönhetem! Ezúton is megigérem, hogy nem fogok szégyent hozni a magyar csapatra, és nem hazudtolom meg a jó véleményét otthoni főnökeimnek!! :)

 Amikor elmeséltem a lakótársaimnak, rögtön elkezdtek sütni főzni, dobtak be sört a hűtőbe, és áthívtak még néhány embert a szomszédból. Nagyon hálás vagyok, hogy méltón megünnepelhettük ezt a hírt!! Köszönöm szépen! :D

wp_20150210_001.jpg

És én is megajándékoztam ma magam egy kis nyalánksággal :D

wp_20150211_001.jpg