Egy hétvége Dániában

2015. január 31.

A szombat átlagosnak igérkezett, lakótársaim is pihizgettek, és tervezgettük, hogyan töltsük el a napot. A németek elmentek biciklit venni, a koreai srác is lelépett valahova. Ketten maradtunk a koreai csajjal. Átjött néhány barátnője és csináltak valami nagyon fura kaját! :D Úgy nevezték, hogy KIM. Volt benne rizs, piros színű borsos koreai paprikás fűszer, ami nagyon csípős volt, és valami lazacos zödséges keverék. Ez mind egész fini volt, leszámítva azt a dolgot, amibe belecsomagolták. Mert az tengeri hínár volt... fogták ezt a kilapított növényt, tettek rá egy kiskanállal a kevert rizsből és megették. Sőt, állítólag magában is eszik ezt a sózott hínárt. Nekem annyira nem ízlett, ezért kenyérrel eszegettem meg a kaját.

wp_20150131_006.jpg

Délután, vagy inkább estefele egy magyar srác átjött, s még pár ismerős a környező lakásokból és megkóstoltattuk velük a PÁLINKÁT! :D A német, a lengyel meg mi ketten nagyon jól bírtuk, de szegény koreaiak majdnem megfulladtak tőle! Nagyon mókás volt. Kis idő múlva mindenki visszatért a szobájába, kicsit fáradtan. Egyszercsak megjelent a német lakótársam, aki közölte, hogy éjfélkor indulunk a városba bulizni... Először nem akartam menni, merthogy én is nagyon fáradt voltam, de úgy döntöttem, hogy az utolsó hétvégém suli előtt, muszáj kimozdulnom! Tényleg elindultunk éjfélkor, és elbuszoztunk a város másik végébe, ahol egy olyan szórakozóhelyre mentünk be, ami egyrészt dugig volt emberrel, viszont tök jó zenék voltak. Nem csak a szokásos diszkózenét, hanem rengeteg retro, és rock zenét is hallhattunk! Sokat táncoltunk és még többet énekeltünk... ittunk! :D Az épületen belül volt egy elzárt rész, ahol lehetett cigizni, s nem kellett kimenni a hidegre. Valamilyen módon szellőzött viszont, mert abszolút nem volt ott füst. Volt viszont itt egy csocsóasztal, ahol rögtön beálltam pár körre játszani, s végig nyertem! Nagyon élveztem.

Lassan elindultunk haza, úgy hajnali 4 fele, még megálltunk egy McDonald's-nál, mindenki megvacsorázott. Fél óra múlva megérkeztünk a kolihoz, és szépen csendesen mindenki lefeküdt aludni. Nagyon jól éreztem magam, és örülök, hogy nem hagytam ki ezt a bulit.

Vasárnap dél körül, mikor mindenki magához tért, elkezdtünk készülni a hétfői első tanítási napra. Megnéztük, mire kell készülni, és hogy mégis hova kell menni. Estefele elsétáltunk az egyetlen koliban lakó szaktársammal az épülethez, aztán bementünk a Lidl-be bevásárolni. Összesen 6000 forintot költöttem úgy, hogy vettem Wc papírt, mosogatószert, szivacsokat, kukászságot, mosogatógépbe tablettát, egyéb tisztítószereket, tisztálkodószereket, wc illatosítót... meg egy csomó kaját magamnak... Szerintem annyira nem volt drága. Még találtam pár koronáért néhány apróságot, amit nem bírtam otthagyni:

wp_20150201_002.jpg

Egy pénztárca...

wp_20150131_009.jpg

És egy doboz koronával díszített cukorka... :D